Garantii ja taganemisõigus

1. Kõigile kaupadele, mis on ostetud Skyhunters.lv poest, kehtib tootja garantii.

2. Hooldusteenused kõigile Skyhunters.lv  pakutavatele toodetele põhinevad Läti Vabariigi tarbijakaitse seaduse sätetel. Tarbijal on õigus kahe aasta jooksul alates ostmise päevast, esitada kaebus puuduste kohta, vastavalt lepingule.

3. Garantiiaeg võib kauba tootja poolt erineda, garantiiaja info konkreetse toote kohta on kättesaadav kirjelduses ja saate küsida e-posti teel: info@skyhunters.lv või telefoni teel [poe telefon].

4. Enne kui hakkate kasutama ostetud toodet, lugege palun  hoolikalt kasutusjuhendit ja  kasutage toodet vaid vastavalt tootja juhistele, võttes arvesse toote omadusi ja otstarvet.

5. Et saada hooldusteenust, peate jätma alles  ja näitama ette ostutšeki, mis kinnitab ostu,  samuti toimetama kauba tootja või turustaja poolt volitatud teeninduskeskusesse või Skyhunters.lv e-poe teeninduskeskusesse.

6. Teavitame, et garantii tingimused ei kehti lisavarustusele (näiteks kauba tarvikutele, toiteelementidele (nt patareid, akud), lampidele (näiteks elektri-, LED, halogeen, hõõguvatele turva valgustus ja muud liiki), tarvikutele, piiratud ressursse omavatele (nt kaitsmed) ja teistele elektriseadmetele.

7. Me tuletame teile meelde, et Läti Vabariigi tarbijakaitse seaduse normid ei kehti, kui kauba on soetatud juriidilised isikud. Tootja garantii tingimused ei kehti, kui kahju on tekkinud ostja või kasutaja süül.

8. Kui tootel on jälgi volitamata  teenusepakkuja ebakvaliteetsest remondist: selgub, et vigastatud on  kauba tootja plomm, seerianumber, 

9. on toimunud lubamatu tootesse sisenemine ja / või ostja on ise proovinud kahju remontida, siis 

10. 2. preparaati ei kasutaud vastavalt ettenähtud eesmärkide ja kasutamise kasutusjuhendile

11. 3. kahjustused, tõend mittenõuetekohasest kasutusest: kriimustatud, konstruktsioon on lõhutud, vesi selleks mitte ettenähtud kohas, 

12. hooldus toimus selleks mitte ettenähtud vahenditega, 

13. tootes on võõrkehad, putukad  jne;

14. 4. kui kahjustused on tekkinud 

15. telekommunikatsiooni, võrgu kaabelduse standarditele mittevastavast võimsusest, teravast

16. temperatuuri kõikumisest, samuti majapidamise faktoritest ja muudest välistest teguritest, näiteks (tahm, 

17. suits, tolm, niiskus jne);

18. 5. loomuliku kulumise puhul.

19. 6. kui seoses kaupadega on kasutatud mittestandardseid toiteallikaid, 

20. tarvikuid ja reservosi, mis ei ole tootja poolt sertifitseeritud koos 

21. konkreetse objektiga kasutamiseks ja kui see põhjustas tootele kahju;

22. 7. garantii ei laiene lisavarustusele  - akud, 

23. ühenduskaablid, laadijad, puldid).

24. 8. Kui ostja kasutas kaupa tööstuslikuks või erialaseks 

25. eesmärgiks (kui toode ei ole selleks ette nähtud);

26. 9. garantii on kehtetu, kui kahjustus tulenes ebaõigest 

27. transpordist;

28. 10. ei ole tehtud regulaarset hooldust (kehtib kaupadele, mis

29. hooldust vajavad).

30. Kui kauba kvaliteet ei vasta märgitule või on läinud halvemaks, 

31. on ostjal  tarbijakaitse seaduse normide kohaselt järgmised 

32. õigused

33. 1. Minna teenindusse, mis on ära märgitud tootja või 

34. turustaja garantiitalongil(kaasa peab võtma oma ostutšeki ja

35. garantiitalongi) –soovitame kui  parimat viisi probleemi lahendamiseks:

36. 2. Pöörduda Skyhunters.lv  töötajate poole  e-posti teel: info@skyhunters.lv või

37. helistada telefonil +371 22060139. Võite minna ka aadressile Kr. Barona 130 / K 10, Rīga, LV-1012 (Ieeja ei Dārzaugļu ielas Pretillä DUS Statoil)

38. (On vajalik võtta kaasa oma ostutšekk ja 

39. garantiitalong)

40. 2. juhtudel, kui garantii ei laiene, kuid ostja

41. keeldub maksmast remondi eest, peab ostja tasuma diagnostika tasud.

42. Sellisel juhul saab ostja teeninduskeskuse otsuse kindlaks tehtud 

43. kahjustuste kohta. Kui ostja on nõus maksma remondi eest, 

44. pole diagnostikakulud vajalikud.